Legendarni ‘zeko’ na kojem Volkswagen temelji strategiju razvoja novih pick-upova!

Trenutno u Volkswagrnu razmišljaju o tri opcije, a jedna je iskorsititi i novu platformu Ford Rangera

U SAD-u je Volkswagen odlučio definirati nešto što zove strategijom pick-upova. To je projekt kojim se želi nametnuti na tržištu koje obožava ovu vrstu vozila. VW tamo ne prodaje ni svoj Amarok koji možemo kupiti u Europi, a u kompaniji upravo razmišljaju što učiniti.
Jedna opcija je ponuditi pick-up sa šasijom, na platformi Ford Rangera (VW i Ford su potpisali sporazum o suradnji). Druga je opcija razviti pick-up na samonosećoj karoseriji na bazi SUV-a Atlas, koji se prodaje u Americi, a srednje je veličine. Treća opcija je SUV baziran na konceptu Tarok (na slici), vozilo na MQB platformi, kompaktnih dimenzija, koje bi bilo cjenovno pristupačnije.

U slučaju pobjede treće opcije, taj pick-up bi, uz primjerni bijes predsjednika SAD-a Donalda Trumpa, Volkswagen proizvodio u Meksiku. Tarok će VW ionako proizvoditi za tržišta Južne Amerike 2020. godine pa je ova opcija najizglednija za Ameriku, a možda ćemo ovaj automobil vidjeti i u Europi.
Inače, mali pick-upovi nisu strani VW-u. Još 1978., na bazi Golfa I, njemački div je počeo proizvoditi mali Rabbit Pickup s prednjim pogonom, samonosećom karoserijom i 1,6-litrenim dizelašem te 1,7-litrenim benzincem. U Europi je ovo vozilo debitiralo 1982. godine i nazvao je Caddy. VW je delegirao europsku proizvodnju Caddyja u bivšu Jugoslaviju, odnosno u sarajevsku tvornicu TAS.