Malo vozača zna da svaka promjena vjetrobranskog stakla na modernim automobilima nosi ozbiljne sigurnosne rizike!

Ako dođe do devijacije kamere od samo jednog stupnja, u sustavu za zadržavanje vozila u prometnom traku dolazi do devijacije od 1.75 metara

Samo polovica vozača u Njemačkoj zna da većina sustava aktivne sigurnosti funkcionira s kamerom naslonjenom na vjetrobransko staklo – odmah uz retrovizor. Istraživanje je na 1000 vozača provela radionica i dobavljač vjatrobranskih stakala Carglass. Zašto je ovo važno? Svaka promjena vjetrobranskog stakla zahtijeva i kalibraciju kamera ili sigurnosni sustavi neće dobro raditi, odnosno mogli bi biti potencijalno opasni.

Carglass navodi jedan primjer – ako dođe do devijacije kamere od samo jednog stupnja, u sustavu za zadržavanje vozila u prometnom traku dolazi do devijacije od 1.75 metara, a to je pogubno. Konkretno, to znači da vam vozilo može završiti u jarku ili prijeći na drugu stranu ceste, odnosno slati lažne signale da ste blizu ruba ceste ili svog prometnog traka… Dakle, budite iznimno oprezni pri primjenama vjetrobranskog stakla, ako imate moderno vozilo i navedenu kameru.