BMW-ova Zlatna ribica: Moćna sedmica s V16 motorom!

Blok motora bio je aluminijski, imao je dva ventila po cilindru, BMW je naglasio okretni moment od 613 Nm te masu motora od 310 kilograma

Krajem osamdesetih bilo je razdoblje automobilskog eksperimentiranja. BMW je žalio pokazati svoje tehnološke sposobnosti pa je pripremio koncept na bazi serije 7 (E92), koji je nazvao Goldfisch ili Zlatna ribica.

U ovu ribicu koja izgledom više podsjeća na morskog psa ugrađen je V16 motor, kojemu je baza bio BMW-ov V12. Obujam motora bio je 6,65 litara, a snaga 409 KS. Blok motora bio je aluminijski, imao je dva ventila po cilindru, BMW je naglasio okretni moment od 613 Nm te masu motora od 310 kilograma (bez goriva i ulja). Motor je ugrađen sprijeda, a zbog manjaka prostora hladnjak je preseljen u prtljažnik.

Nakon što je 1988. predstavio sedmicu s V16 motorom BMW je naglasio da odustaje od ovog agregata. Službeno, Bavarci su odlučili da ne žele pokrenuti novu utrku u naoružanju s ostalim njemačkim proizvođačima automobila, odnosno da ne žele potaknuti razvoj sve većih i snažnijih motora. Inače, tek par mjeseci kasnije, BMW je predstavio V12 motor s 380 KS za model 850CSi. Kao da to nije bila utrka u naoružanju…