Neko vozilo mora ponijeti titulu najdužeg, zar ne? Ovdje ne govorimo o željezničkim kompozicijama nego o vozilima koja se ne kreću tračnicama. Za odgovor na pitanje o najdužem vozilu na svijetu treba krenuti u SAD. Tamo je tijekom pedesetih godina prošlog stoljeća tvrtka LeTourneau Inc. razvila nekoliko kamiona s prikolicama koji su mogli putovati gotovo svim terenima (zvali su ih Overland Trains). Ideja je bila dovesti traženi teret u najzabačenije dijelove dražve. Američka vojska dala je placet za tri eksperimentalne jedinice, a najveća je dosegla 183 m duljine, i to je rekord za najdulje terensko vozilo.
Američka vojska je 1958. sklopila ugovor za TC-497 Overland Train Mark II, što je trebalo biti najduže cestovno vozilo, odnosno četvrta iteracija vozila koja je konstruirao LeTourneau Inc.. Mark II je uključivao brojne značajke koje su omogućile da naraste do rekordne razine. Jedna od promjena bila je uklanjanje motora Cummins i njihova zamjena motorima veće snage i manje težine. Dok je LCC-1 imao jedan motor od 600 KS, Overland Train je imao četiri plinske turbine Saturn 10MC od 1170 KS (ukupno više od 4500 KS), jednu u glavnom vozilu i još tri raspoređene na prikolicama. Kako bi se dodatno smanjila težina, veći dio vozila napravljen je od aluminija.
Sve su nove prikolice bile opremljene upravljivim kotačima za lakšu navigaciju. Naredbe za upravljanje slale su se iz kontrolne kabine svakoj prikolici. To je omogućilo vlaku da, na primjer, oštro skrene pod pravim kutom.
Motor je bio puno manji od dizelaša kojeg je zamijenio pa je postavljena i kabina za šest članova posade sa spavaćim prostorima, toaletima i kuhinjom. TC-497 Overland Train Mark II bio je opremljen i radarom. Za testiranje su napravljena još dva pogonska automobila i deset teretnih automobila. Gume su bile visoke tri i pol metra. Na ravnom terenu TC-497 Overland Train Mark II mogao je nositi 150 tona tereta brzinom od oko 33 km/h. Domet pri punom opterećenju obično je bio 560 do 640 km, ali su se mogle dodati dodatne prikolice za gorivo. Nakon preliminarnog testiranja, TC-497 Overland Train Mark II predan je vojsci u veljači 1962. i otpremljen na Yuma Proving Ground u Yumi, Arizona. Testiranja su pokazala vrlo dobre performanse, ali je vojska na kraju spustila rampu na ovaj projekt i orijentirala se na transportne helikoptere.
Od Marka II na kraju je ostalo samo glavno, upravljačko vozilo.