Česti sudari: Kako automobili reagiraju na frontalne nesreće pod kutom?!

Zaključak je da su mikro automobili u načelu sigurni, ali da bi proizvođači trebali unaprijediti zračne jastuke i sigurnosne pojaseve

U procjeni sigurnosti vozila uzimaju se u obzir razni scenariji, ali zasad u Euro NCAP-ovoj proceduri nije prisutan sudar s takozvanim malim preklapanjem dva vozila i sudar po kutom. Upravo takvi sudari čine oko 18 posto svih frontalnih nesreća pa su kolege i njemačkog autokluba ADAC proveli test s tri mala automobila. Škoda Citigo dobila je ocjenu dobar, a Renault Twingo i Toyota Aygo zadovoljavajuću ocjenu.

Brzina testne rampe i vozila bila je po 40 km/h, a u ADAC-u su uočili nekoliko nedostataka. Na primjer, glava vozača u sudaru pod kutem skliznula je sa zračnih jastuka. Vozačeva prsa u sva tri vozila nisu dovoljno zaštićena… Kod Toyote i Renaulta došlo je do deformacija A nosača i vrata. Zaključak je da su mikro automobili u načelu sigurni, ali da bi proizvođači trebali unaprijediti zračne jastuke i sigurnosne pojaseve.