Za tjedan dana počinje posljednji veliki autoshow u godini, onaj u Los Angelesu. A Volvo je odlučio da na svom štandu neće imati ništa, odnosno na svom štandu neće imati niti jedan automobil. Hrabra je to odluka, koju je naizgled teško objasniti, ali u današnjem svijetu sve je moguće pa i to da automobilski proizvođač na štandu nema automobile. Volvo svoj štand namjerava pretvoriti u prostor za diskusiju o budućnosti, umreženim automobilima, autonomnim vozilima, car sharingu i sličnim temama koje su danas veoma popularne.
– Sigurno je da ove godine nećemo osvojiti nagradu za najljepši automobil na showu, ali s tim nemamo problema – objasnio je Marten Levenstam, šef strateškog odjela za proizvode u Volvu.
Ako ste ikad bili na ZG autoshowu ili nekom inozemnom sajmu, onda znate da su štandovi pretrpani automobilima. Volvo nema namjeru pratiti trendove pa će umjesto lima posjetitelji u LA-u vidjeti demonstracije, video zidove i slične multimedijske sadržaje