




Još prošli tjedan pokazali smo vam prve fotografije Porschea 911, a sad su objavljene nove s podrobnijim tehničkim podacima. Legendarni 911 zasad dolazi u dvije kombinacije. Prva je Carrera s trolitrenim bi-turbo bokser motorom i 385 KS, a druga, Carrera S, ljestvicu diže na 450 KS (530 Nm okretnog momenta). Snažnijoj verziji do 100 km/h treba 3,7 sekundi (krajnja brzina 308 km/h), a s pogonom na četiri kotača 3,6 sekundi. U ponudi je i opcijski Chrono paket koji te brojke spušta za dodatne dvije desetinke. Tvornički mjerena potrošnja za Carreru S je 8,9 l/100 km te decilitar više za 4S s pogonom na sve kotače.
Kao što smo već napomenuli, opcija je osamstupanjski automatik preuzet s Panamere (i prilagođen 911) ili sedamstupanjski ručni mjenjač. Na Carreri su kotači sprijeda od 19 inča, a straga 20 inča, dok na Carreri S navedene brojke uvećajte za jedan (20 i 21 inča). Želite li još više možete nadoplatiti i sustav za upravljanje na sva četiri kotača. Od novih sustava treba spomenuti tzv. Wet Mode koji prilagođava rad ABS-a i ESP-a uvjetima na kolniku, odnosno klizavom asfaltu zbog kiše i snijega.
O dizajnu nećemo previše, vidi se utjecaj Panamere straga sa svjetlima spojenim tankom crvenom linijom. Sve ostalo je klasični 911, a iste vrijednosti nastavljaju se u unutrašnjosti. Ekran multimedije je malo veći instrumenti su malo uljepšani, ali opet je to 911. Uostalom, Porsche ovaj 911 najavljuje kao Timeless Machine, a to bi trebalo značiti svevremenski stroj. Pogledate li malo bolje cijenu u njemački autosalonima vidjet ćete da Carrera košta 120.125 eura, a Carrera 4S 127.979 eura.