Na autoshowu u Los Angelesu Mazda je predstavila novu ‘trojku’, a najavom o efikasnijem benzinskom motoru dodatno je podgrijala raspravu što je čišće u automobilima, motori s unutarnjim sagorijevanjem ili električni motori.
– Svaka regija ima drugačiji način na koji proizvodi električnu energiju i na nama je da pratimo tu proizvodnju. U nekim regijama proizvodnja je čista pa električni automobili imaju smisla, ali u nekim područjima, kad gledate cijelu sliku, automobili s unutarnjim sagorijevanjem imaju nižu emisiju jer se struja stvara u termoelektranama – rekao je Ichiro Hirose, Mazdin izvršni direktor za razvoj motora, američkom magazinu CarAdvice.
Hirose vjeruje da se benzincima može spustiti potrošnja za trideset posto, a Mazda neće napustiti niti dizelaše.
– Aktivno radimo na tome da dizelske motore učinimo još efikasnijima. Pogledajte samo SUV-ove, oni su danas iznimno popularni, a dizelski motori najbolje im pristaju.
Mazda će razvijati i wankel rotacijski motor, ali u ovom slučaju ne kao primarni agregat, kao u sportskom modelu RX-8, nego kao range extender, pripomoć budućem električnom automobilu kad ostane bez struje. On bi se trebao pojaviti 2020.