Na aukcijama Porschei postižu visoku cijenu. Fanovi u svijetu obožavaju sve zračno hlađene modele 911 pa oni dostižu cijenu i do 90 tisuća eura. Međutim, to je tek sitnica u odnosu na najskuplje Porescheove klasike. Pročitajte koliko tek oni koštaju! To su automobili za grijane garaže i pokazivanje. Rijetko će koji od njih vidjeti cestu ili trkaću stazu.
Porsche 917/30 Spyder
Ovaj sportski bolid je konstruiran je za natjecanja na Can-Am prvenstvu 1972. godine. Bez elektronike, to je bio pravi vozački auto. Posljednja verzija imala je 5,4-litreni motor sa 1580 KS. Nedavno je ovaj bolid prodan za 2,4 milijuna funti.
Porsche 550A Spyder
Model iz 1956. godine, poznatiji kao i ‘ubojica divova’: Ovaj Porsche novog je vlasnika koštao 4 milijuna funti. Porsche 550A Spyder s 1,5-litrenim motorom, dvije bregaste osovine i bokserom s četiri cilindra razvijao je 135 KS. Zbog svoje reducirane mase i dobrih voznih osobina bio je brži od mnogo snažnijih sportskih automobila. Zbog toga je nazvan ‘ubojicom divova’.
Porsche 911 GT1 Strassenversion
Da bi se natjecao u Le Mansu 1997. godine Porsche je morao homologirati 20 posebnih cestovnih vozila u GT 1 klasi. Tako je nastao 911 GT1 Strassenversion, jedan od najljepših sportskih automobila u povijesti. S vodom hlađenim motorom i 600 KS, on nije imao samo izgled nego i moć. Verzija proizvedena 1998. godine prodana je za 5,6 milijuna dolara.
Porsche 956
Kralj Le Mansa 1983. godine, s 2,65-litrenim biturbo bokser motorom i naprednim aerodinamičnim rješenjima, ovo je bio pobjednički bolid (osvojio je prvih osam mjesta!). To je i prvi Porscheov sportaš s monocoque šasijom od aluminija. Nedavno je prodan za 7,96 milijuna funti.
Porsche 917 K
Jednostavno, legenda! Pobjednik Le Mansa 1970. godine, takozvani Kurzheck ili kratkorepi. Poznat je po svojim performansama, prvom mjestu Hansa Herrmanna i Richarda Attwooda na kultnoj 24-satnoj utrci. No, njega je proslavio i glumac Steve McQueen čija je aplikacija za natjecanje na Le Mansu propala jer mu osiguravajuća kuća nije htjela izdati policu. Trebao se utrkivati upravo u 917 K s vozačem F1 Jackiejom Stewartom kao drugim vozačem. Međutim, kao najveća filmska zvijezda svog vremena bio je jednostavno prevrijedan i nijedna osiguravajuća kuća nije se željela nositi s rizikom njegova potencijalnog stradavanja. Umjesto toga, Mcqueen je s modelom 908/2 producirao jedan od najboljih sportskih filmova, Le Mans. Taj dugometražni uradak proslavio je i sponzorske boje naftne industrije Gulf na bolidu, narančastu i tirkiznu. Danas je 917 K sa zračno hlađenim V12 motorom (630 KS) klasik. Na ravnom dijelu staze u Le Mansu je postizao 363 km/h, a danas postiže rekordnu cijenu. Kad biste znali gdje ga možete kupiti, morali biste ga platiti 11 milijuna funti ili 12,3 milijuna eura.