Volkswagen ulaže u električne pogone, ali ipak ostaju benzinci i dizelaši

VW proizvodi odlične automobile, ali možda je vrijeme da zaposli i dobrog stručnjaka za odnose s javnošću

U Volkswagenu je ovih dana zanimljivije nego u mašti pisca televizijske sapunice. Prvo je šef strateškog odjela Michael Jost izjavio da Volkswagen 2026. godine prestaje s razvojem motora s unutrašnjim sagorijevanjem i svoj fokus prebacuje na električnu mobilnost, a onda se javio Dr. Frank Welsch član Upravnog odobra Volkswagena zadužen za tehnološki razvoj i rekao nešto potpuno drugačije:

– Mi smo posvećeni razvoju različitih verzija pogona za naša vozila: benzinskog, dizelskog, hibridnog, plug-in hibrida, električnog i pogona na prirodni plin. Čak i ako znamo da će 25 posto naših vozila biti električno, još ostaje 75 posto vozila u našem programu, a tu će biti ključne želje naših kupaca. 

Volkswagen će početkom sljedećeg desetljeća početi razvoj nove platforme za svoja vozila koja će podržavati ugradnju motora s unutrašnjim sagorijevanjem pa se može očekivati da će ona biti aktualna sve do 2037. godine, a poslije toga tko zna? Gospodin Jost je požurio, vijest je obišla svijet, a onda se pojavio dobri doktor Welsch i ispravio ga. Volkswagen Golf dizelaš i benzinac ne silaze sa scene, a mnogi naši građani mogu odahnuti. Možda su i njihovi gnjevni telefonski pozivi u centralu VW-a Wolfsburgu imali utjecaj na sadržaj izlaganja dr. Franka Welscha. 

Tko hoće struju taj će dobiti struju, ali i onih 75 posto vozača ima pravo voziti što želi, odnosno sagorijevati fosilna goriva u svojim automobilima, pa TDI i TSI neće izumrijeti. Dakle, mi ćemo i 2040. godine na autubus pa put Munchena gdje nas u salonu čeka rabljeni Golf X dizelaš. VW proizvodi odlične automobile, ali možda je vrijeme da zaposli dobrog PR stručnjaka da usuglasi sve te kontradiktorne ideje u wolfsburškim hodnicima ili da možda dovede jednog alternativca s viskom i rašljama – da ustanovi da nema negativnih zračenja!