Električna mobilnost je glavna tema u svijetu, a kao što morate rezervirati kartu u kinu kad dolaze Avengersi tako morate kupiti ulaznicu u svijet katoda i elektrolita. Predvidjeti kapacitete, prodaju vozila i slične stvari, a Daimlerovi ekonomi procijenili su da će im do 2030. godine trebati baterijske ćelije u vrijednosti 20 milijardi eura i toliko su uložili. Sad su osigurani svi električni Smartovi i Mercedes-Benzovi, putnička vozila i teretni program.
Ne zna se ništa o ponuđačima, ali to bi mogli biti korejski LG Chem i kineski Contemporary Amperex Company s kojima Daimler već surađuje. Daimler će do 2022. lansirati 130 električnih vozila, plug-in hibrida te blagih 48-voltnih hibrida, a tu je još i program vanova, autobusa i kamiona o kojem se još ne zna mnogo.
Osim što kupuje baterijske ćelije, Daimler gradi i globalnu mrežu tvornica baterija (ukupno šesti) i istražuje. Radi na sljedećoj generaciji baterija kako bi smanjio ovisnost rijetkim metalima poput kobalta. Prvi Mercedesov električni SUV EQC koristit će baterije u sastavu 60 posto nikla, 20 posto mangana i 20 posto kobalta. Buduće baterije koristit će 80 posto nikla, 10 posto mangana i 10 posto kobalta, a Daimlerovi inženjeri rade na revolucionarnim baterijama koje će koristiti 90 posto nikla i po pet posto mangana i kobalta.