Interijer/tehnologija/multimedija
Postoji tek jedan problem, a to je linija krova koja se spušta agresivnije nego kod berline ili karavana, pa je i manje mjesta straga, osobito za one visoke, koji će uvidjeti da je plafon prenizak. S novim i30 Hyundai se odlučio za klasičniji dizajn, bliži njemačkom poimanju oblikovanja automobila. Tako je izvana, a iznutra je doista kvalitetno i jednostavno. Često viđena arhitektura sa središnjom konzolom na kojoj su kontrole klima-uređaja i iznad toga multimedijski ekran vrlo dobro funkcionira. Osobito je pametna ideja da se osnovne funkcije multimedije izvuku i postave na dva stupca sa strane tako da je vozačima mnogo lakše upravljati tim sustavom. Ovaj Fastback je iznimno opremljen, pa čak ima i sustav koji ga drži u izabranom voznom traku i tako pomaže vozaču. Naravno, unatoč radu senzora i automatiziranom procesu upravljanja, on i dalje mora imati ruke na upravljaču.
U vožnji/udobnost
Na cesti i30 Fastback podsjeća na mnoge moderne kompakte. Nema tu nekih velikih iznenađenja. Električni servo upravljača je lagan i neutralan, kočnice su kvalitetne, a šestbrzinski ručni mjenjač precizan. Ovjes je ugodan kompromis jer osigurava udobnost, a istodobno ne pati stabilnost, nema pretjeranog naginjanja karoserije. Izolacija buke (osobito kotrljanja kotača) bi mogla biti malo bolja, ali i ovako je u okvirima klase. Kao i kod mnogih konkurenata u prvom je planu sigurnost, a vozački užitak je blago potisnut u stranu. Termin vozački užitak bi označavao tvrđe podvozje te hidraulični servo upravljača, koji pruža mnogo više informacija o kretanju vozila. Toga u ovome Hyundaiju nema, a takva konfiguracija danas je ionako rijetka i uglavnom ćete je pronaći na rasnim sportskim automobilima.
Motor/potrošnja goriva
Ugrađeni benzinski motor, 1,4-litreni turbo, zanimljiv je izbor i možda čak najbolje pristaje ovom karoserijskom okviru. Tih je, nema vibracija, performanse su vrlo dobre, a zahvaljujući turbopunjaču te širokom i blagom brijegu visokog okretnog momenta nema potrebe za čestim mijenjanjem brzina. Sve to prati i potrošnja od 6,9 litara goriva u prosjeku. Hyundai definitivno ima konkurentan motor.
Završna riječ
Hyundai i30 Fastback je vizualno ugodno iznenađenje, a sve ostalo je nasljeđe baznog modela koji je jedan od onih pouzdanih modela. Njegov dizajn ipak neće promijeniti sadržaj predavanja na studiju primijenjene umjetnosti, ali poslovičnom kvalitetom te sigurnošću na cesti Hyundai i30 će učiniti veliku uslugu svakoj vlasnici ili vlasniku. Omogućit će im da na putovanje krenu neopterećeni. Tome treba dodati i korektnu cijenu ovog raskošno opremljenog modela.