Infotainment sustavi u automobilima novi su razlog za zabrinutost. Europska komisija došla je do zaključka da je distrakcija u vožnji kriva za sve do 30 posto prometnih nesreća. Znači, vozači na mobitelima ili na toj novoj pošasti koja odvlači pažnju. Sve funkcije na automobilima sada se nalaze na ekranima osjetljivim na dodir, a neka vozila nemaju više niti izdvojene kontrole klima uređaja. Sad zamislite da, dok vozite gradskim ulicima ili na otvorenoj cesti 90 km/h, čeprkate po touchscreenu i na neravnoj cesti pogađate željenih 19 stupnjeva u kabini i srednje snažno puhanje ventilatora?! Mnogi vozači vjerojatno neće priznati, ali upravo zbog takvog ili sličnog scenarija skrivili su prometnu nesreću.
Istraživanja pokazuju da je programiranje navigacije u vožnji na infotainment sustavu jednako opasno kao i korištenje mobitela. Nema razlike! Velika Britanija koja ima jednu od najmanjih stopa smrtno stradalih u prometu u Europskoj uniji 3,1 osobu na 100.000 ljudi (ne računamo još Brexit jer nije formaliziran) nije zakonski posebno riješila korištenje infotainment sustava u automobilu, odnosno čeprkanje po touchscreenu. Međutim, ako policajac pogledom u kabinu vozila procijeni da vozač ne pazi dovoljno, odnosno da ne gleda cestu već u vožnji prati funkcije na ekranu, onda može izreći kaznu i do 2500 funti te tri do devet kaznenih bodova. Samo za ilustraciju, skupi li vozač u Velikoj Britaniji 12 bodova u tri godine oduzet će mu vozačku dozvolu na pola godine. Dakle, premda nije specificirano u zakonima, korištenje infotainmenta u vožnji može biti iznimno skupo.