Nova Volkswagenova platforma za električna vozila (MEB) bit će skalabilnija MQB platforme (za motore s unutrašnjim sagorijevanjem), koju sad koristi 80 posto vozila u koncernu. Fleksibilnost ove platforme omogućit će da se njome koriste gotovo svi električni automobili u koncernu. To će smanjiti troškove proizvodnje jer će sva vozila dijeliti osnovne elektroničke dijelove, baterije, elemente ovjesa…
– Imamo još manje varijacija nego na MQB platformi – rekao je Tino Fuhrmann, voditelj projekta električnih vozila u Volkswagenovu koncernu.
Iskustva s MQB platformom pomogla su VW-u s MEB-om. Podsjetimo, na nacrtima i tehnološkoj osovini MQB platforme nastala su vozila u rasponu od malog Volkswagen Pola do velike Škode Superb.
Do kraja 2022. godine Volkswagen, Audi, Seat i Škoda lansirat će 27 modela baziranih na MEB platformi. Ona je bazično predviđena sa stražnjim pogonom, a pogon na sve kotače je opcija.
U VW-u se hvale da će uspjeti cijelu svoju električnu I.D. obitelj (više je vozila u pripremi) ekipirati samo s jednom varijantom elektromotora. To će također smanjiti troškove proizvodnje.
Kako bi dobio više snage Volkswagen će taj isti motor nuditi u različitim konfiguracijama, sa snažnijom baterijom, s većim brojem okretaja, drugačijim softverom mjenjača… Bazični kapacitet baterije na MEB platformi bit će 48 kWh, a dodavanjem modula može rasti sve do 80 kWh. Najveća autonomija s baterijom najraskošnijeg kapaciteta bit će 550 kilometara.
– Elektromobilnost ima jedan veliki problem, troškovi proizvodnje automobila su iznimno visoki. Zbog toga moramo optimizirati svaki dio automobila kako bismo kreirali povoljnu cijenu – zaključio je Fuhrmann.