Jaguar Land Rover, Honda, Nissan, Mini, Rolls-Royce, Bentley, Toyota, Vauxhall (Opel)…, svi oni imaju tvornice u Velikoj Britaniji, a najava Brexita bez dogovora s Europskom unijom već je direktore tih tvrtki učinila toliko nervoznim da im loše vijesti ne trebaju. A one su se upravo dogodile: u studenome je proizvodnja automobila u Velikoj Britaniji pala za 19,6 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Ukupno je s proizvodnih traka u prošlom mjesecu izašlo 129.030 vozila.
U odnosu na prvih jedanaest mjeseci 2017. godine u 2018. godini pad proizvodnje automobila je 8,2 posto. Manje je od 100 dana do Brexita, a neizvjesnost dogovora polagano nagriza autoindustriju.
Na sve se nadovezao oprez potrošača u Velikoj Britaniji, koje, pak, na štednju tjera sve što se događa oko Brexita. Britanci se nadaju da će sačuvati formu nalik carinskoj uniji s EU, ali u Bruxellesu nisu prilagodljivi po tom pitanju pa je vjerojatnije da će na južnim vratima Otoka u Doveru osvanuti kućice s carinicima, a to cijeli industrijski kompleks užasava. Mnogo je dijelova automobila koji kolaju s jedne i druge strane Le Mancha i nitko ne želi preveliku proceduru i kašnjenja. Zbog toga je Velika Britanija u velikim problemima.