Prvi SUV britanskog luksuznog proizvođača podsjeća na kombinaciju kocke za juhu i vojnog bunkera. Iskreno, nema tu baš neke velike elegancije, a kako bi i bilo kad na pet metara pseudoterenca treba razigrati povijest, sadašnjost i budućnost, odnosno klasičnu Rollsovu prednju masku, pokušaj elegancije i anticipaciju onoga što bi moglo biti moderno u sljedećih šest, sedam godina, koliko će ovaj Cullinan biti u prodaji.
Međutim, taj Cullinan je veliki prodajni hit, što govori da automobil treba imati određeni logotip na poklopcu motora, mora biti skup i opremljen poput šeikove vile. O ukusima se ne raspravlja. U SAD-u su, na primjer, svi modeli rasprodani i knjiga narudžbi puna je do srpnja. U jedinoj tvornici u Velikoj Britaniji Rolls-Royce je zaposlio još 200 radnika pa ih sad ima 2000. Cullinan je omogućio kompaniji u vlasništvu BMW-a da se približi novim kupcima, a navodno i vlasnici RR-ovih limuzina ne mogu odoljeti ovom predimenzioniranom sedmom svjetskom čudu na kotačima.
Ključ ovog SUV-a ne možete dobiti ako ne uplatite minimalno 250.000 funti, a ni jedan kupac još nije naručio osnovnu verziju. Svi nadograđuju Cullinan i nadoplaćuju dodatnu opremu, a prosječni računi veći su od 300.000 funti (mogu ići i do 450.000 funti). Motor je V12 sa 571 KS, mjenjač automatski, a ubrzanje do 100 km/h za točno pet sekundi. U početni Cullinan ugrađeno je 2660 kg raznovrsnih materijala.