Kontroverzna maska hladnjaka koja podsjeća na veliki roštilj, bočni detalji koje mnogi uspoređuju s hokejaškim palicama – BMW-u serije 7 ne manjka drame, a sad su nas iz Münchena obavijestili i da je počela proizvodnja redizajniranog modela. Prikladno, prvi koji je sišao s trake je 760Li, model s 14 centimetara dužim međuosovinskim razmakom opremljen V12 motorom. Kao što smo već pisali ovo je vjerojatno posljednji BMW s V12 konfiguracijom agregata, a ne piše se dobro ni legendarnom V8 motoru, koji je prisutan u svim većim BMW-ima.
Vratimo se mi seriji 7. Samo 10 posto automobila ostaje na njemačkom tržištu, a 90 posto ide u izvoz. Serija 7 fetiš je u Kini, gdje završava 40 posto proizvedenih automobila, a visokih 80 posto sedmica ima produženi međuosovinski razmak.
Službeni tuner Alpina već je obradio seriju 7 sa 4,4-litrenim v8 biturbo motorom. Snaga motora povećana je na 600 KS, a ova serija 7 najbrža je limuzina na svijetu. Postiže 320 km/h. Eto, najveći BMW još živi od mišića, ali neće to još dugo trajati. Već za tri , četiri godine govorit ćemo o štedljivim četverocilindričnim motorima, hibridima, a jedan od ovih hiperaktivnih dinosaura sve će to promatrati iz BMW-ova muzeja. Tamo će ostati kao vječni podsjetnik na vremena autmobilskih ekscesa ili strasti, ovisi iz kojeg rakursa gledate na sve ovo što se danas događa.
Kinezi radujte se: Počela je proizvodnja novog BMW-a serije 7
Serija 7 fetiš je u Kini, gdje završava 40 posto proizvedenih automobila, a visokih 80 posto sedmica ima produženi međuosovinski razmak