Njemački magazin Handelsblatt objavio je vijest da će Daimler krajem godine odlučiti o sudbini Smarta. Magazin piše da novi direktor Daimlera Ola Kallenius, koji mijenja Dietera Zetschea, nema baš nikakvu povijest sa Smartom i nema skrupula, odnosno ukinut će cijeli brend ako je to potrebno. Smart je lansiran 1998. godine i dosad je Daimlerovu blagajnu ispraznio za nekoliko milijardi eura. Kako bi smanjio troškove Daimler je ušao u partnerstvo s Renaultom pa su podijeljeni troškovi razvoja modela ForTwo i ForFour s Renaultovim Twingom. Međutim, navodno se Francuzi žele povući iz te priče i sudbina Smarta je upitna. Procjene su da na godišnjoj bazi Smart nosi od 500 do 700 milijuna eura minusa Daimleru, što je poprilično opterećenje sad kad je Mercedes-Benz započeo veliki investicijski ciklus u električna i autonomna vozila. U prebacivanju svih Smartovih modela na električni pogon također se ne vidi osobiti potencijal.
Kraj za Smart? Daimleru već godinama donosi minuse
Autor: Zlatko Vedranić Foto: Smart Objavljeno: 25.03.2019.
Procjene su da na godišnjoj bazi Smart nosi od 500 do 700 milijuna eura minusa Daimleru
Na cesti
BMW i Mercedes-Benz: Na pomolu je velika koalicija premium proizvođača
Mercedes-Benz i BMW upravo iza zatvorenih vrata pregovaraju o zajedničkim ulaganjima u platforme vozila, baterije i tehnologiju autonomne vožnje
Na cesti
Daimler kupio baterijske ćelije u vrijednosti 20 milijardi eura
Osim što kupuje baterijske ćelije, Daimler gradi i globalnu mrežu tvornica baterija i istražuje. Radi na sljedećoj generaciji baterija kako bi smanjio ovisnost rijetkim metalima poput kobalta