Svi proizvođači automobila u Velikoj Britaniji pripremali su se za Brexit, ali prave pripreme i nema. Najavljeno razdruživanje s Europskom unijom 29. ožujka rastegnulo se do 12. travnja, ali mnogi proizvođači automobila već su prije odredili da će zaustaviti proizvodnju početkom travnja kako bi se pripremili za sve logističke probleme nakon Brexita, a najvažniji je carinjenje robe koji konzumira vrijeme i novac. Posljednji u nizu proizvođača koji je na neko vrijeme prestao s radom je Jaguar Land Rover. Britanska tvrtka zatvorila je tri tvornice na tjedan dana, jednu u Castle Bromwichu (Jaguar XF, XE, F-Type i XJ), drugu u Halewoodu Land Rover Discovery i Evoque) i treću u Solihullu (Jaguar F-Pace i ostali Range Roveri). Trenutno su zatvorene i tvornice Minija te Rolls-Roycea, a ne radi i pogon Vauxhalla, britanskog dijela Opela, odnosno PSA grupe.
Četiri tjedna neće raditi BMW-ova tvornica motora u Hams Hallu, a s proizvodnjom na tjedan dana staje i JLR-ova tvornica motora u Wolverhamptonu. Sve ovo odrazit će se na pad industrijske proizvodnje u Velikoj Britaniji i gospodarski rast, a uvod je u veću katastrofu koja bi mogla uslijediti kad se Brexit finalizira. Ford je prije nekoliko dana opet ponovio da će razmisliti o budućnosti svojih tvornica motora u Velikoj Britaniji u slučaju Brexita.
Još jedna posljedica Brexita: Trenutno su zatvorene tvornice Jaguar Land Rovera, Minija, Rolls-Roycea i Vauxhalla
Četiri tjedna neće raditi ni BMW-ova tvornica motora u Hams Hallu