












Napokon je došao dan kad možemo kao jedan u pluseva u slučaju neke Toyote navesti – dizajn. Najavili su u Toyoti da više ne namjeravaju proizvoditi dosadne automobile, i to pozdravljamo jer nova Corolla doista atraktivno izgleda. Čak ni u unutrašnjosti nema više onog digitalnog sata koji je bio posljednji krik tehnologije krajem šezdesetih kad su se kapetan Krik i Spock prvi put otisnuli u svemir u Zvjezdanim stazama. Šalu na stranu, nova Corolla doista impresionira, postavite li je uz posljednji Auris učinit će vam se kao da rodbinske veze i ne postoje.
Interijer/tehnologija/multimedija
U interijeru središnje mjesto zauzima infotainment sustav koji ima odvojene glavne komande na lijevom i desnom stupcu te sve solidno funkcionira, s korektnom grafikom i lakom navigacijom cijelim sustavom. Jedini nedostatak ovog vozila su nešto skromniji prostor straga i prtljažnik na dvolitrenom hibridu (očigledno su dio prostora uzele baterije). S karavanskom izvedbom i jedno i drugo je mnogo izdašnije. Oprema je raskošna, a cijelom paketu nedostaju samo parkirni senzori. Tu je i radarski tempomat te zadržavanje vozila u prometnom traku pa je vozaču posao doista pojednostavljen.
U vožnji/udobnost
Corolla je dinamički također dotjerana, konzistentna je u zavojima, uvijek se ponaša isto, a ta predvidivost i stabilnost zaslužuju sve pohvale. Corolla nije poput broda u oluji, gotovo se i ne naginje, a neovisna ovjes sprijeda i straga također je dio novootkrivene ambicioznosti. Pritom je i automobil jedan od udobnijih u klasi, a zvukovi koji dopiru do vozača su reducirani.
Motor/potrošnja goriva
Hibridni sustav je jednom riječju – sjajan! Naime, dvolitreni benzinac i elektromotor stvaraju zdravih 180 KS, a buka motora kao posljedica ugradnje automatskog CVT mjenjača smanjena je na minimum. Vozaču su uvijek na raspolaganju zdrave zalihe snage i ovo je doista impresivna konfiguracija koju zaokružuje najvažniji detalj, a to je potrošnja. Istina, u Toyoti navode četiri litre, ali to ćete postići samo ako dijelom puta vozilo gurate rukama i nogama. U praksi potvrđenih šest litara (u vožnji u kojoj Corollu nismo štedili) izvrsno je za vozilo te snage i takvu potrošnju biste teško ostvarili i s dizelskim automobilom sa 180 KS.
Završna riječ
Za odlično opremljeno vozilo i cijena je korektna! Ova Corolla je doista nekoliko koraka ispred Aurisa, koji mijenja.