Veliki SUV-ovi i dizelski motori su poput najboljih prijatelja. Velika masa i neaerodinamičan oblik nisu prijatelji potrošnje goriva pa je jedino logično bilo u njih ugrađivati dizelske motore. Međutim, razvojem hibrida došli smo do faze kad postoji alternativna opcija (dok cijena električnih automobila ne bude prihvatljivija). Honda CR-V i-VTEC Hybrid tehnološki je besprijekoran automobil, koji dokazuje da benzinski motori u SUV-ovima ne moraju biti žedni poput čovjeka koji je napokon stigao do bunara s vodom nakon deset sati lutanja Saharom.
Interijer/tehnologija/multimedija
Honda je visoka i duga pa ima i prostora u unutrašnjosti. Prtljažnik je nešto manji nego što bi u ovoj klasi SUV-ova srednje veličine trebao bit, a dizajn interijera je u nekim dijelovima mogao biti maštovitiji. S osnovnim paketom opreme i siromašnim ekrančićem infotainmenta dojam je pomalo spartanski. Nema nekog osjećaja luksuza, ali barem sve iznutra djeluje malo skuplje, iako je to samo subjektivan dojam. Cjelokupna elektronska sigurnosna oprema je tu, od automatskog kočenja do sustava koji vas upozorava na napuštanje voznog traka.
U vožnji/udobnost
Komfor, komfor i komfor. Dani kad su Hondini automobili bili lagani poput trkača na duge pruge sad su prošlost. Filozofija CR-V-a je udobnost, prije svega. On tiho i mekano amortizira neravnine. Honda je teža od tone i pol, konfekcijski je velikoserijski automobili i tu ne treba očekivati čuda po pitanju vozne dinamike. Sigurn ja, u zavojima malo tromija, ali svaki prosječni vozač uživat će u stabilnosti i komforu.
Motor/potrošnja goriva
CR-V koristi atmosferske motore s Atkinsonovim ciklusom i elektromotor. U ovoj osnovnoj konfiguraciji ima pogon na prednje kotače (dostupan je i pogon na sve kotače). Zamislite političara kojega u intervjuu konstantno prekida TV voditelj?! Tako u ovom vozilu funkcionira međuigra oba motora, a nerijetko istodobno rade oba agregata (kod snažnijih ubrzavanja). Ono što je važno, u gradskim uvjetima, često radi samo električni motor, a tad pada i potrošnja, koja je u urbanoj vožnji gotovo ista kao i na otvorenoj cesti. Napredak hibridne tehnologije donio je i razvoj pridruženih benzinskih motora pa Hondin dvolitreni agregat ne troši mnogo goriva na autocesti. Prije je to bio problem, ali sad je velika Honda u gabaritima 6,5-7,0 litara pri 130 km/h. Dodajte svemu tome i odličnu izolaciju. Ponekad auditivno iritantan rad CVT mjenjača u Hondi je savršeno izoliran. Prosječna potrošnja u mješovitoj vožnji je oko šest litara goriva. Fantastično!
Završna riječ
Od ocjene više CR-V dijeli samo skromna unutrašnjost u osnovnoj razini opreme. Po svemu ostalom ovo je odličan obiteljski automobil. Naravno, za obitelji koje si mogu priuštiti izdvajanje više od 260 tisuća kuna za vozilo. Treba svakako napomenuti da CR-V ima i sjajnog konkurenta u novoj Toyoti RAV4.