U mnogim dijelovima svijeta riječi Volkswagen i dizel bude konotacije poput: čopor gladnih lavova i slabašna antilopa, kremšnite i sol ili janjetina s ražnja i nouvelle cuisine. Najveći svjetski proizvođač profanirao se 2015. s velikom aferom namještanja emisije štetnih plinova, a sve nakon toga je jedan veliki pokušaj da se odrežu repovi tog neugodnog događaja.
Golf VIII pojavit će se krajem listopada, a u prodaju će ili u prosincu 2019. ili u siječnju 2020. S novim Golfom dolaze i svi dizelski motori s novim sustavom redukcije dušikovih oksida, opasnih po ljudsko zdravlje. Novi motori će emitirati oko 80 posto manje NOx-a nego prethodna generacija. Prvo apliciranje ovog sustava bilo u je 2,0 TDI u redizajniranom Passatu. Tehnologija je jednostavna – umjesto jednog injektora ADBluea u SCR sustavu, uvedena su dva injektora u dva SCR-a. Jedan blizu motoru i jedan malo dalje u ispušnoj grani, odnosno u drugom SCR sustavu. Ovaj drugi katalitički konverter je posebno važan jer do njega dolaze već ohlađeni ispušni plinovi uz koje se mnogo bolje veže ADBlue, stvarajući vodenu paru i dušik, koji ne utječu na zdravlje.
Dakle, ovaj sustav ide u sve TDI motore, 1,6 i 2,0. Vjerojatno su ovaj put sve dobro izmjerili!?