Volkswagwen T-Cross je primjer tradicionalne njemačke elegancije s modernim detaljima. Kutijastog je oblika, ali opet i u dosluhu s najnovijim dizajnerskim trendovima. Najmanji VW-ov SUV sigurno ne donosi ništa originalno na tržište automobila, ali se u svojoj klasi nameće kao ozbiljan igrač s temeljenim vrijednostima poput ukupne kvalitete, prostranosti i dobrih voznih osobina.
Interijer/tehnologija/multimedija
Što se oblikovanja interijera tiče, uklonite li logotip s upravljača, čak bi i dijete od pet godina znalo da se u slučaju geometrijski precizne strukture radi o Volkswagenu. Možda je uz T-Cross trebalo biti malo više maštovitosti, ali treba priznati da infotainment i sve funkcije rade besprijekorno. Daleko od toga je plastika u unutrašnjosti koja je tvrđa od betonskog stupa na vikendici uz plažu na Jadranu. Volkswagenov mali SUV ima u serijskoj opremi ne razmeće se gdgetima, to ćete ipak trebati nadoplatiti, ali u seriji su klima, tempomat, sustav detekcije i praćenja prometnog traka, automatsko kočenje u slučaju nužde te aluminijski naplatci. Sasvim dovoljno. Apple CarPlay, Android Auto, proaktivna zaštita putnika, 8” ekran infotainmenta, CD player, Bluetooth, 6 zvučnika te višenamjenski upravljač presvučen kožom su nadoplata pa uvijek možete birati. Spartanski ugođaj ili raskoš?
U vožnji/udobnost
Volkswagen je odlično složio podvozje T-Crossa. To je automobil s višestrukim sposobnostima. Udoban je, a istodobno i determiniran da ostavi dojam okretnog vozila s kojim je užitak upravljati. Stabilan je, a upravljač je idealno podešen pa će pružiti vozaču dodatni impuls sigurnosti jer nema praznog hoda. Petstupanjski mjenjač je tradicionalno točan, a oduševljava i vrlo dobra redukcija buke, pogotovo u ovoj klasi u kojoj se nerijetko štedi
Motor/potrošnja goriva
Motor je dobro poznati 1,0-litreni benzinac koji se glasa poput neke tunirane kosilice, ali tako je sa svim sličnim agregatima. Tri cilindra imaju specifičan zvuk. Doima se malo snažnijim od 95 KS i pokazuje dosta radnog interesa već od 1500 o/min. Uz ovu karoseriju koja nije preteška više vam neće i trebati jer je i snage i momenta dovoljno. Da se radi o većem T-Rocu, preporučili bismo vam snažniju varijantu motora. Potrošnja je u rasponu od 6,3 do 6,5 litara – što je vrlo dobro.
Završna riječ
Volkswagen T-Cross u miraz nosi izvrsne vozne osobine, prostranost, kompaktnije, manje parkiranje te sigurno sporiji pad vrijednosti od brojnih konkurenata na tržištu. Nije savršen, ima tu i kompromisa, ali u ovoj klasi sigurno je među vodećima. Cijena je korektna i ovo je sigurno jedan od jeftinijih ulaza u svijet Volkswagena – ako je to ono što žarko želite. Vidjet ćemo kako će odgovoriti Renault s Capturom i Peugeot s 2008.