Volkswagen T-Cross 1,0 TSI Life

Test Volkswagen T-Crossa: Proizvod za okršaj s najboljima u klasi!

SUV-ovi gospodare tržištem, a T-Cross čini sve kako bi opravdao taj interes publike. Udoban je, štedljiv i prostran

Cijena: 143.862 kune

Volkswagwen T-Cross je primjer tradicionalne njemačke elegancije s modernim detaljima. Kutijastog je oblika, ali opet i u dosluhu s najnovijim dizajnerskim trendovima. Najmanji VW-ov SUV sigurno ne donosi ništa originalno na tržište automobila, ali se u svojoj klasi nameće kao ozbiljan igrač s temeljenim vrijednostima poput ukupne kvalitete, prostranosti i dobrih voznih osobina.

9/10

Interijer/tehnologija/multimedija

Što se oblikovanja interijera tiče, uklonite li logotip s upravljača, čak bi i dijete od pet godina znalo da se u slučaju geometrijski precizne strukture radi o Volkswagenu. Možda je uz T-Cross trebalo biti malo više maštovitosti, ali treba priznati da infotainment i sve funkcije rade besprijekorno. Daleko od toga je plastika u unutrašnjosti koja je tvrđa od betonskog stupa na vikendici uz plažu na Jadranu. Volkswagenov mali SUV ima u serijskoj opremi ne razmeće se gdgetima, to ćete ipak trebati nadoplatiti, ali u seriji su klima, tempomat, sustav detekcije i praćenja prometnog traka, automatsko kočenje u slučaju nužde te aluminijski naplatci. Sasvim dovoljno. Apple CarPlay, Android Auto, proaktivna zaštita putnika, 8” ekran infotainmenta, CD player, Bluetooth, 6 zvučnika te višenamjenski upravljač presvučen kožom su nadoplata pa uvijek možete birati. Spartanski ugođaj ili raskoš?

9/10

U vožnji/udobnost

Volkswagen je odlično složio podvozje T-Crossa. To je automobil s višestrukim sposobnostima. Udoban je, a istodobno i determiniran da ostavi dojam okretnog vozila s kojim je užitak upravljati. Stabilan je, a upravljač je idealno podešen pa će pružiti vozaču dodatni impuls sigurnosti jer nema praznog hoda. Petstupanjski mjenjač je tradicionalno točan, a oduševljava i vrlo dobra redukcija buke, pogotovo u ovoj klasi u kojoj se nerijetko štedi

8/10

Motor/potrošnja goriva

Motor je dobro poznati 1,0-litreni benzinac koji se glasa poput neke tunirane kosilice, ali tako je sa svim sličnim agregatima. Tri cilindra imaju specifičan zvuk. Doima se malo snažnijim od 95 KS i pokazuje dosta radnog interesa već od 1500 o/min. Uz ovu karoseriju koja nije preteška više vam neće i trebati jer je i snage i momenta dovoljno. Da se radi o većem T-Rocu, preporučili bismo vam snažniju varijantu motora. Potrošnja je u rasponu od 6,3 do 6,5 litara – što je vrlo dobro.

9/10

Završna riječ

Volkswagen T-Cross u miraz nosi izvrsne vozne osobine, prostranost, kompaktnije, manje parkiranje te sigurno sporiji pad vrijednosti od brojnih konkurenata na tržištu. Nije savršen, ima tu i kompromisa, ali u ovoj klasi sigurno je među vodećima. Cijena je korektna i ovo je sigurno jedan od jeftinijih ulaza u svijet Volkswagena – ako je to ono što žarko želite. Vidjet ćemo kako će odgovoriti Renault s Capturom i Peugeot s 2008.

Tehničke karakteristike

MOTOR

turbobenzinski, 3 cilindra/12 ventila, obujam 1199 ccm, snaga 81 kW/110 KS pri 4000 o/min, okretni moment 205 Nm pri 1750 o/min

DIMENZIJE

dxšxv 415,5×176,5×159,7 cm, međuosovinski razmak 260,4 cm, prtljažnik 410 l, spremnik goriva 45 l, masa 1254 kg

OVJES

sprijeda McPherson, straga torzijska osovina

MJENJAČ

ručni petbrzinski

PERFORMANSE

najveća brzina 185 km/h, ubrzanje 0-100 km/h 11,5 s

POTROŠNJA

4,2/4,8/5,8 l/100 km

EMISIJA CO2

109 g/km

Euro NCAP

*****

Vozne osobine

Prostranost

Kvaliteta

Uglađenost

Materijali u unutrašnjosti