Tvrtka za konzalting PA Consulting Group objavila je podatke koji najavljuju katastrofična vremena za proizvođače automobila. Naime, Europska unija donijela je propis da 2021. godine svi isporučeni automobili pojedinog proizvođača na području te zajednice država u prosjeku ne smiju prelaziti 95 g/km ugljičnog dioksida (po WLTP tvorničkim mjerenjima potrošnje). Dakle, zbroji se ukupna emisija svih prodanih automobila i podijeli s njihovom brojem. Prijeđe li ta vrijednost 95 g/km CO2 slijede penali. Sad je PA Consulting Group objavila podatke i oni su doista alarmantni za financijsko zdravlje proizvođača automobila. Europsko tržište obožava SUV-ove, proizvođači na njima odlično zarađuju, ali oni emitiraju mnogo više CO2. Također, električni automobili još čine mali dio tržišta pa njihova nulta emisija CO2 nije dovoljna da radikalno spusti prosjeke Volkswagena, Renaulta, Nissana… Zbog svega toga na kraju 2021. godine europski proizvođači automobila mogli bi uplatiti u proračun EU ogromnih 14.5 milijardi eura.
Posebno će stradati Volkswagenova grupa koja prodaje najviše automobila na tržištu EU i koja bi po procjeni PA Consulting Group trebala platiti 4.5 milijardi eura, što će biti ogromno opterećenje za tu kompaniju. VW kreće s električnim automobilima, ali to neće biti dovoljno da se spuste emisije (one bi 2021. godine u prosjeku trebale biti oko 109.3 g/km CO2). Sljedeći je Fiat Chrysler s kaznom od 2.6 milijardi eura, pa slijede ford s 1.45 milijardi eura, Renault-Nissan-Mitsubishi s 1.05 milijardi eura, Daimler s 997 milijuna eura, PSA s 938 milijuna eura, Mazda s 877 milijuna eura, Hyundai-Kia sa 797 milijuna eura, BMW sa 754 milijuna eura… Najbolje će proći Toyota, koja bi zbog brojnih hibrida trebala spustiti ukupne emisije na 95.1 g/km CO2 i platiti samo 18 milijuna eura. Prve procjene su bile da će se mnogi proizvođači supustiti ispod granice, ali ništa od toga.