Airlander 10 najveća je letjelica na svijetu koja je naraslo za dodatnih pet posto prije početka proizvodnje. Prethodni prototip – koji su sagradili Hybrid Air Vehicles (HAV) po cijeni od 42 milijuna dolara – mjerio je impresivnih 92 metra u dužinu i imao je volumen od 36,8 milijuna kubnih litara.
Graditelji su obavili šest uspješnih testnih letova između 2016. i 2017. prije nego što im se dramatično srušio prošli projekt u studenom 2017. godine, upravo zato je ovaj put HAV povećao broj testnih letova.
Airlander 10 protezat će se nevjerojatnih 97,5 metara, a imat će i zaobljeni prednji i novi stražnji dio. Ovaj rafinirani oblik s manjim otporom zraka znači da će novi model trošiti vrlo malo goriva tijekom leta postižući i do 75 posto niže emisije ugljika u usporedbi sa zrakoplovima. Slijetanje je na šest nogu koje se uvlače i izvlače po potrebi.
Pored toga, ažurirani Airlander 10 može se pohvaliti širom i dužom kabinom za putnike, teret i opremu. U punoj duljini glavna kabina (bez letačke palube) nudi 640 četvornih metara prostora, osiguravajući ugodan prostor za zračna krstarenja sjevernim polom koji Airlander 10 planira izvesti. Sa 16 putnika može ostati u letu puna tri dana i preletjeti oko 2000 nautičkih milja. Također je i daleko mirniji u letu od konvencionalnih zrakoplova.
Tim je također prilagodio i poboljšanja u upravljanju u svim načinima letenja – uzlijetanje, uspon, krstarenje, spuštanje ili slijetanje – i dodao novi sustav za pomicanje prema naprijed i pramčani potisnik.
Za kraj, HAV trenutno razvija i električni pogonski sustav zajedno s Collins Aerospaceom i Sveučilištem u Nottinghamu. Tvrtka predviđa da će prvi Airlander 10s poletjeti u nebo do 2024.