Želim biti Toyota RAV4 – kao da govori ova redizajnirana Lada Niva. Na prvoj neslužbenoj fotografiji prednja maska je poprilično slična Toyotinom modelu, ali nikoga to ne treba previše brinuti. Ciljne skupine kupaca se ne preklapaju, RAV4 nije jeftin automobil, a Niva to jest. Zanimljivost je ispušni sustav koji završava na krovu i jasno je da se radi o radikalnijoj terenskoj verziji. Inače, ova Niva se od legendarne i starije Nive (sada se taj model zove 4×4) razlikuje dizajnom i poviješću.
U čudnom spletu vlasničkih odnosa, novija Niva je u Rusiji prodavana kao Chevrolet. Potom je u prosincu 2019. AvtoVAZ kupio preostalih 50 posto dionica u kompaniji u kojoj je dijelio vlasničku strukturu s Chevroletom. Napokon, AvtoVAZ je ovih dana opet počeo proizvoditi Ladu Nivu, noviji model od dva SUV-a koje trenutno ima u svom programu. Zvuči komplicirano, ali legendarna Niva sad nosi naziv Lada 4×4, a ovaj noviji SUV (ili bolje rečeno terenac) sad se zove Lada Niva (prije Chevrolet).
Ona je samo uvjetno novi model jer je proizvodnja ovog automobila počela još 2000. godine. Od 2000. godine proizvedeno je 700.000 primjeraka, a ako vam se na prvi pogled čini zastarjelom, to vas ne treba brinuti. Rusi je i dalje vole zbog niske cijene i dobrih terenskih osobina, kao uostalom i staru 4×4. Motor je 1,7-litreni s 59 kW, a mjenjač je ručni petstupanjski.