Volvo i Daimler udružili su se kako bi ubrzali prijelaz s dizelskih kamiona na električne s gorivim ćelijama vodika u Europskoj uniji. Krenuli su u zajednički projekt pod nazivom Cellcentric za razvoj teških kamiona s pogonom na gorive ćelije, a njihove projekcije predviđaju vrlo brzi razvoj i komercijalizaciju.
Zajednička tvrtka očekuje početak proizvodnje kamiona na vodik do 2025. godine, nakon čega tvrde da će potražnja za električnim vozilima koja koriste gorive ćelije (FCEV) izrazito porasti. U izjavi za Financial Times, Daimler je rekao da će dizelaši uskoro početi gubiti tržišni udio. Martin Daum, čelnik Daimler Trucksa, rekao je da će dizelski kamioni dominirati prodajom u sljedeće tri do četiri godine, dok će vodik krenuti s ozbiljnijim tržišnim udjelima između 2027. i 2030., a potom slijedi veliku uzlet. Švedski proizvođač kamiona cilja da polovica europske prodaje 2030. godine budu kamioni s pogonom na baterije ili vodikove gorivne ćelije, dok obje skupine žele izbaciti dizelaše do 2040. godine.
Teški kamioni bili bi savršeni kandidati za prijelaz s dizelskih na FCEV-ove, ali infrastruktura još uvijek nije tu. Cellcentric, naravno, očekuje brzi razvoj mreže punionica vodika. Otprilike 300 stanica za opskrbu vodikom trebalo bi biti postavljeno u Europi biti do 2025. i 1000 do 2030.