Održavanje Bugattija: Svaka ozbiljnija zamjena košta (barem) kao novi obiteljski automobil!

Za četiri godine trebat će vam najmanje tri zamjene ulja, dvije zamjene felgi/guma, set kočnica, podešavanje motora plus zamjena turbo motora i spremnika goriva

Bugatti je oduvijek bio poznat po visokim troškovima servisiranja i održavanja. Ne čudi kad se uzme u obzir da najjeftiniji model košta oko 2 milijuna eura. Proizvođač nudi poseban svjetski servisni program za Chiron i Veyron, ali koliko on košta? Muhammad Al Qawi Zamani, ljubitelj Bugattija iz Malezije, koji živi u Singapuru, želio je znati koliko će ga točno koštati održavanje novog 2,5 milijuna eura vrijednog Chiron Pur Sporta u četverogodišnjem razdoblju. Raspitao se u novom Bugattijevom salonu u Singapuru i o tome napisao post na Facebooku. Dakle, kad odaberete servisni program Bugattija, tim od deset visokoobrazovanih Bugattijevih tehničara putuje svijetom kako bi održavao vaš Chiron ili Veyron na najbolji mogući način, otkrio je. Tu su za vas 24 sata dnevno.

Prvi servis je nakon 14 mjeseci ili 16.000 kilometara. Tehničari počinju mijenjanjem motornog ulja. Zamijenjeni su i filter za ulje, rashladna tekućina u vrijednosti od 21.271 eura. To izgleda skupo, ali nije ništa u usporedbi s ostalim troškovima. Zamjena prednjih karbonskih kočnica i 3D ispisanih čeljusti i kočionih pločica košta 50.318 eura, dok zamjena kočionih tekućina, kabela i čišćenje kočnih dijelova košta još 50.316 eura.

Svakih četrnaest do šesnaest mjeseci ili 16.000 kilometara treba zamijeniti naplatke. Novi komplet košta 42.641 euro. Zatim gume: ako želite maksimalnu trakciju, trebate kupiti gume Michelin Pilot Sport Cup 2R, koje su posebno razvijene za Chiron Pur Sport. Koštaju 35.735 eura po setu, ali pružaju i bolje držanje na stazi. S 42 do 48 mjeseci vlasništva, turbo se mora zamijeniti za 22.170 eura. U tom trenutku trebate i novi spremnik goriva koji košta 37.437 eura jer je izrađen od gume i nekoliko slojeva kevlara. Ugađanjem motora kako bi se izvuklo svih 1500 konjskih snaga iz 8,0-litrenog quad-turbo W16 računa se dodaje još 24.391 eura.

Novo vjetrobransko staklo stoji 51.169 eura, a čak su i brisači izuzetno skupi s cijenom od 3.240 eura. Sve u svemu, za četiri godine (48 mjeseci) trebat će vam najmanje tri zamjene ulja, dvije zamjene felgi/guma, set kočnica, podešavanje motora plus zamjena turbo motora i spremnika goriva. To znači da su ukupni troškovi približno 407.577 eura, a to isključuje poreze, troškove rada, prijevoz i putne troškove. Za vlasnike koji ne namjeravaju voziti svoj Bugatti i hiper automobil vide samo kao investiciju, to je jeftinije. Prema Mohammedu, oni moraju platiti samo 89.337 eura svakih četrnaest mjeseci da bi održali svoj superautomobil u najboljoj formi, budući da ne voze, a automobil je parkiran na fiksnom mjestu.