Kinezi grade mostove bez skela i s vrlo malo ljudi: Za to je zaslužan Iron Monster!

Stroj se pokazao učinkovitim, posebno u većim građevinskim projektima, zbog štedljive upotrebe ljudskih resursa, eliminacije troškova skupih skela i brzine izvedbe projekta

Pokrenuvši inicijativu Pojas i put 2013., Kini je bio cilj povezati oko 70 zemalja, otprilike dvije trećine svijeta. Kopnene rute projekta, nasljednika nakadašnjeg Puta svile, povezuje istočnu Aziju, južnu Aziju, središnju Aziju, Rusiju i Europu, dok pomorski put svile povezuje kinesku obalu s Europom. Ono što je omogućilo Kini da pokrene i provede ovaj projekt bili su razvijeni građevinski strojevi koji ne samo da ubrzavaju procese izgradnje, već su rezultirali učinkovitošću troškova i resursa. SLJ900/32, poznat kao željezno čudovište ili Iron Monster, korak je naprijed u izgradnji mostova. On podiže, nosi i postavlja montažne i punesegmente mostova (pruge) pri brzini od 5 km/h, ubrzavajući maksimalno proces montaže.

Shijiazhuang Railway Institute konstruirao je stroj, koji je proizveo Beijing Wow Joint Machinery Company. Stroj za gradnju mostova kreće se na 64 kotača podijeljena u 4 bloka. Proces izgradnje počinje tako što nosi segmente sve od samog ruba mosta do mjesta ugradnje, gdje će se spojiti na unaprijed zadani stup. Zatim se pomoću pneumatske konstrukcije stroj vezuje za prvi stup kako bi se produžio do drugog, pričvrstio se za njega i postavio segment. Nakon toga, SLJ900/32 nastavlja iste korake s novim segmentom.

Stroj se pokazao učinkovitim, posebno u većim građevinskim projektima, zbog štedljive upotrebe ljudskih resursa, eliminacije troškova skupih skela i brzine izvedbe projekta. Štoviše, i težina stroja od 640 tona zahtijeva da mostovi imaju veće maksimalno opterećenje, što rezultira većom sigurnošću za mostove izgrađene Iron Monsterom.

Trajnost ovih strojeva je oko 700 do 1000 postavljenih segmenata na podupirače mosta ili negdje oko četiri godine.