Novi Ford Ranger: Digitalizacija kabine, ali i dalje ozbiljan radni karakter!

Ranger je dobio osvjetljenje od 360 stupnjeva i pametna vrata prtljažnika koja mogu poslužiti kao mobilni radni stol s ugrađenim ravnalom

Dugo je Ford držao svoju posljednju generaciju Rangera na tržištu, s manjim izmjenama čak 11 godina. No i tomu je došao kraj jer je napokon otkrivena nova generacija globalnog pick-upa.

Dizajnerski je on značajno unaprijeđen s novim svjetlima u obliku slova C, koja postaju novi Fordov potpis, a prije svega s moderniziranom unutrašnjosti u kojoj dominiraju dva velika ekrana – instrumentne ploče i multimedije.

Međuosovinski razmak je veći za pet centimetara, a za pet centimetara proširen je i trag kotača, što će vozilu dati dodatnu stabilnost i povećati prtljažni prostor.

Ranger je dobio osvjetljenje od 360 stupnjeva i pametna vrata prtljažnika koja mogu poslužiti kao mobilni radni stol s ugrađenim ravnalom. Novi pick-up ima opcijska LED Matrix prednja svjetla i kameru od 360 stupnjeva. Ranger podržava ažuriranja over the air i daje vlasnicima mogućnost korištenja aplikacije za pametne telefone za daljinsko upravljanje rasvjetom oko vozila. Kupci će moći birati između dvije postavke pogona na sva četiri kotača, bilo elektroničkog sustava s promjenjivim pogonom ili sofisticiranijeg stalnog sustava 4×4. Mjenjači su ručni ili 10-stupanjski automatski.

Na raznim tržištima, razni motori. U Europi treba očekivati dvolitrene dizelaše i 2,3-litreni turbobenzinac, a tek treba vidjeti hoće li Europa dobiti V6 turbodizelaš, koji će se prodavati u, na primjer, Australiji. S obzirom na stroge emisijske propise, mali su izgledi za to.

Na novoj generaciji Rangera nastat će i sljedeći Volkswagen Amarok.