U kineskom patentnom uredu rade neki dragi ljudi jer je njihova širokogrudnost razlog zbog kojih vam pokazujemo fotografije električne serije 3. Doduše, malo su mutne, ali sve će vam biti jasno pogledom na njih. Nakon što je BMW predstavio i4, kao svojevrsni nastavak serije 4, očigledno postoji rješenje i za seriju 3. Kad već imate tehnologiju zašto je ne iskoristiti, pogotovo kada se radi o platformi (CLAR), koja podržava električna vozila te ona s benzinskim i dizelskim motorima.
Električna serija 3 vizulano se gotovo ne razlikuje od konvencionalne ‘trojke’, što je dobro, jer BMW-ovi dizajneri u posljednje vrijeme rade kao da imaju problem s dioptrijom pa su im jedini orijetntir veliki bubrezi na prednjoj maski. Zanimljivo je i ime i3, koje je isto kao i kod prvog BMW-ovog električnog modela…
O tehnologiji nema puno riječi, ali tu vjerojatno neće biti većih razlika u odnosu na i4. Taj model je dostupan u dvije verzije, eDrive40 i M50, a obje koriste istu bateriju od 81 kWh. Prva opcija koristi električni motor od 335 KS postavljen na stražnju osovinu, koji nudi vrijeme od 0 do 100 km/h od 5,7 sekundi i najveću brzinu od 190 km/h. M50 ima dodatni električni motor na prednjoj osovini, koji povećava snagu do 537 KS i omogućuje pogon na sva četiri kotača. Kao rezultat, vrijeme automobila od 0-62mph pada na 3,9 sekundi, dok se maksimalna brzina povećava na 225 km/h. Što se tiče dometa, varijanta eDrive40 može prijeći 605 km između punjenja, dok M50 može prijeći 508 km.