U prosincu 2021. godine, registracije osobnih automobila diljem Europske unije pale su za 22,8% na 795.295 jedinica, što je šesti uzastopni mjesec pada, objavila je Udruga europskih proizvođača automobila (ACEA). Većina tržišta regije suočila se s dvoznamenkastim padom, uključujući četiri glavna: Italiju (-27,5%), Njemačku (-26,9%), Španjolsku (-18,7%) i Francusku (-15,1%). Jedina tržišta automobila u EU koja su rasla prošlog mjeseca bila su Bugarska, Hrvatska, Latvija i Slovenija.
Sveukupno u 2021. godini, prodaja novih automobila u EU pala je za 2,4% na 9.7 milijuna vozila, unatoč rekordno niskoj razini za usporedbu iz 2020. kada je dio godine cijeli kontinent bio u lockdownu. Ovaj pad bio je rezultat nedostatka poluvodiča koji je negativno utjecao na proizvodnju automobila tijekom cijele godine, ali posebno tijekom druge polovice 2021. Prošle godine ukupne registracije automobila u EU i dalje su bile 3.3 milijuna vozila ispod prodaje prije krize u 2019. godini.
Gledajući cijelu godinu za četiri glavna tržišta EU-a, samo je Njemačka zabilježila pad (-10,1%) u 2021. Nasuprot tome, Italija je zabilježila najveći porast (+5,5%), a slijede Španjolska (+1,0%) i Francuska ( +0,5%) sa skromnim rastom. Hrvatsko tržište raslo je za 24.7 posto, što je najviše u EU.
Volkswagen je i dalje koncern koji je prodao najviše automobila, njegove marke isporučile su 2.437.110 vozila ili 4,8 posto manje nego prošle godine, potom slijede Stellantis s 2.124.269 vozila, Renault (i Dacia) s nešto više od milijun isporučenih vozila te Hyundi i Kia koji su se odlično snašli u krizi s čipovima i nisu imali probleme s isporukama.