Sankcije koje su uvele Sjedinjene Američke Države i Europska unija znače da dva najveća svjetska proizvođača zrakoplova, Boeing (BA) i Airbus (EADSF) više nisu u mogućnosti isporučivati rezervne dijelove niti pružati podršku za održavanje aviona ruskih zračnih prijevoznika, piše CNN. Isto vrijedi i za proizvođače mlaznih motora koji pokreću te zrakoplove. To znači da će ruski zračni prijevoznici mogli ostati bez potrebnih dijelova u roku od nekoliko tjedana ili bi mogli letjeti bez preporučene zamjene dijelova.
Također, glavni ruski prijevoznik, Aeroflot, odsječen je od Sabre, računalne platforme koja je zračnoj tvrtki omogućila jednostavno rezerviranje karata. Pretpostavlja se da će dio flote letjeti i nakon što to bude nesigurno, ali ne može to trajati dovijeka…
– Za godinu dana Rusija će prestati imati bilo kakvu održivu zračnu industriju – rekao je Richard Aboulafia, izvršni direktor AeroDynamic Advisoryja.
Ograničavanje putničkih linija predstavlja ozbiljan problem za cjelokupnu gospodarsku aktivnost Rusije. Rusija je najveća svjetska nacija po površini, više nego dvostruko veća od Sjedinjenih Država. Mora imati održivu zračnu industriju kako bi održala svoje gospodarstvo. Zračna industrija ključna je poveznica za tvrtke, ne samo za međunarodne letove, već i za domaće usluge za svoj energetski sektor, zbog potrebe za prijevozom inženjera, drugih radnika i opreme doudaljenih naftnih polja.
Ruski putnički avioni postat će nesigurni: Pretpostavlja se da ubrzo neće letjeti!
Ograničavanje putničkih linija predstavlja ozbiljan problem za cjelokupnu gospodarsku aktivnost Rusije.