Danas se licitira s nuklearnim bombama kao s cijenama stare tehnike na Hreliću. Vremena u kojima živimo nisu osobito lijepa, ali i u njima se treba snalaziti. Velike svjetske sile misle na sve pa i na slučaj nuklearnog rata u kojem bi većina čovječanstva mogla biti izbrisana s lica Zemlje.
Dvije države, SAD i Rusija, imaju sposobnost da svoje šefove država i važne vojne dužnosnike drže podalje od opasnosti, te da i dalje zapovijedaju sveopćim uništenjem. Dok SAD koristi Boeingov zrakoplov B-4, Rusija ima svoje zrakoplove Iljušin II-80.
Iljušin II-80 prvi put poletio 1985. godine, a zapadni mediji prvi su put primijetili ove avione tek 1992. godine, kada se vjeruje da su pušteni u promet. Razvijeni koristeći Iljušinov II-86 komercijalni zrakoplov kao model, II-80 su vidljivo vrlo različiti od klasičnih putničkih zrakoplova. Naziv ovog zrakoplova je Maxdome, premda ga neki nazivaju i Camber, izraz koji se koristi u komercijalnoj navigaciji za II-86.
Maxdome se značajno razlikuje od svog komercijalnog kolege jer nema prozore kabine na trupu. Kokpit, naravno, ima prozore, ali ih blokira pregrada. Ove promjene su izvedene kako bi se putnici zaštitili od elektromagnetskog impulsa (EMP) ili nuklearne eksplozije.
Velika izbočina na vrhu trupa je navigacijsk-komunikacijaka oprema SATCOM. U repu zrakoplova nalazi niskofrekventna (VLF) antena, dok horizontalni stabilizatori također skrivaju više senzora ili komunikacijsku antenu.
Zrakoplov također ima dva velika elektrogeneratorska modula smještena unutar njegovih motora, koji na svojim krajevima imaju lopatice za usis zraka i ispuhe mlaza. Sonda za punjenje goriva postavljena je ispod kokpita i može se razvući ili uvući.
Trenutno su u uporabi tri zrakoplova (od četiri proizvedena), a 2020. godine objavljana je vijest da je iz jednog Maxdomea ukradena komunikacijska oprema…