Volkswagen Golf VIII: S novim čipom napokon su izliječene dječje bolesti infotainmenta!

Novi Golfovi prešli su sa starog procesora Qualcomm Snapdragon 820A na snažniji čip

Novi Golf samo se vizualno doima poput staroga, ali ispod lima sve je novo, a bilo je i problema koji se također mogu nazvati novima. Digitalizacija svih funkcija nije išla glatko jer je infotainment sustav s pripadajućim ekranom često pokazivao znakove oporbenih aktivnosti. Nerijetko biste vi tražili jedno, a on bi učinio nešto drugo. Mnogi su Golfovi završavali na servisima, baš kao i Škode Octavije ili Seat Leoni, koji su su na istim platformama. Bilo je tu opoziva, a i nezadovoljstva kupaca. Osim mušičavosti, infotainment je bio i spor.

VW je reagirao brzo te je tehnološki redizajnirao multimedijski sustav svog kompakta. Sredinom prosinca 2021. njemačka marka najavila je obnovljeni MIB3 infotainment sa značajnim hardverskim poboljšanjima. Glavni čip sustava ima 25 posto više računalne snage nego prije, dok grafička kartica ima trostruko bolju izvedbu od svog prethodnika. Novinari njemačkog magazina Autogefühl odlučili su testirati sustav posudivši novoproizvedeni Golf R-Line s 1,5 TSI s ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa. Svi njihovi parametri pokazuju da je sustav mnogo brži i, popularno rečeno, responzivniji. Novi Golfovi prešli su sa starog procesora Qualcomm Snapdragon 820A na snažniji čip.

Što je s kupcima starijih automobila u koji nije ugrađen novi čip? VW će kontaktirati vlasnike kako bi pokrenuli novi softver koji će donijeti smanjenje osnovnog opterećenja i poboljšane performanse za programe i funkcije.