Niti jedan zrakoplov nije obilježio putničko i teretno zrakoplovstvo kao Boeing 747. Prvi put je poletio 1969. godimne kao dio flote Pan Americana, a svojim karakteristikama i dizajnom od početka je najavljivao status legende. S dvije plaube na prednjem dijelu, četiri motora i ogromnim stasom pomogao je transformirati zrakoplovstvo, ali trendovi posljednjih godina idu u prilog manjim avionima, što je i najava kraja za 747.
Knjiga narudžbi za legendarni Jumbo Jet smanjila se i ostala su još samo četiri zrakoplova koje Boeing mora dovršiti za Atlas Air, tvrtku koja se bavi prijevozom robe. Dakle, ovi 747 neće biti namijenjeni prijevozu putnika.
Podsjetimo, šezdesetih godina prošlog stoljeća na projektu Boeinga 747 radilo je 50.000 ljudi. Oni su dizajnirali i razvili zrakoplov za samo 28 mjeseci.
Veliki Boeing ima nekoliko verzija, a najduži je 747-8 sa 76.25 metara i on prima 467 putnika, ima brzinu krstarenja 933 km/h i domet od 14.320 km.
Boeing 747 ostat će i dalje u floti velikih zrakoplovnih prijevoznika kao što su Lufthansa, Korean Air, Thai Airways…