Ideju gradnje mreže njemačkih autocesta često se povezuje s diktatorom Adolfom Hitlerom i nacističkim režimom, ali ona je nastala mnogo prije. Čak su i prvi kilometri realizirani prije Hitlerova dolaska na vlast (on je tu ideju popularizirao i proširio mrežu autocesta). Ideja je začeta sredinom dvadesetih godina prošlog stoljeća, za vrijeme Weimarske republike. Projekti dugo nisu odmaknuli dalje od faze nacrta jer je manjkalo novca i političke podrške.
Prvi kilometri Autobahna pušteni su u promet 1932. godine, između Kölna i Bonna, a autocestu je otvorio gradonačelnik Kölna Konrad Adenauer (budući kancelar Zapadne Njemačke) 6. kolovoza 1932.
Danas je ta cesta Bundesautobahn 555. Toj cesti je nedostajao središnji pojas razdvajanja prometa u dva smjera. Autocesta je prvo nazvana Kraftfahrstraße (cesta za motorna vozila) te je imala dvije trake u svakom smjeru, odnosno nije imala raskrižja i bila je zabranjena za promet pješaka, poljoprivrednih vozila…
Nisu svi bili oduševljeni izgradnjom trase. Kölnski golf i ladanjski klub, na primjer, jasno je bio protiv planova izgradnje ceste i to zbog jasnih razloga. Klub je zbog autoceste ostao bez pet rupa golf terena. Općina Urfeld također se žalila jer je trasa autoceste prolazila kroz polja nekih farmera.
Što se nacista tiče, oni su se u početku opirali gradnji Autobahna jer su autoceste smatrali igračkom bogatih vlasnika automobila. No s dolaskom na vlast promijenili su ploču i krenuli u masovnu izgradnju. Nacisti su dali izgraditi autoceste na temelju planova koje je već izradila prethodna vlada.