Veliko istraživanje Njemačkog autokluba (ADAC) nije se ovaj put bavilo kvarovima, nego završnom obradom i kvalitetom materijala. Sve se više automobila pretvara u računala na kotačima, a nova i skupa tehnologija ne dolazi bez kompromisa – proizvođači moraju štedjeti drugdje, a to su često materijali i kvaliteta završne obrade. Testni inženjeri autokluba ispitali su 580 različitih modela vozila te rangirali najbolje i najgore automobile u četiri različite klase. Ovaj poredak ne govori ništa o mogućim kvarovima nego kvaliteti materijala u interijeru i završnoj obradi.
Mali i mikro automobili
Lim umjesto tkanine u unutrašnjosti, krovna obloga jeftinog izgleda: inženjeri ADAC-a primijetili su pritisak na cijenu u vrlo jeftinim malim automobilima poput Toyote Aygo. Osjetno skuplji modeli, kao što su BMW i3 i Honda e, potvrdili su osjetno kvalitetniji dojam.
| Top 5 malih i mikro automobila | |
| BMW i3 | 2.1 |
| Mini Cooper 5 vrata | 2.2 |
| Honda e | 2.5 |
| Škoda Kamiq | 2.6 |
| Volkswagen Polo | 2.6 |
| Začelje malih i mikro automobila | |
| Toyota Aygo | 4.4 |
| SsangYong Tivoli | 4.2 |
| Hyundai Bayon | 4.2 |
| VW up | 4.0 |
| Hyundai i10 | 4.0 |
Niža srednja klasa
ADAC je utvrdio da su lošiji oni modeli koji su razvijeni za manje zahtjevno američko tržište. Pobjednici su ponovno bili automobili europskih premium marki (i Mazde).
| Top 5 niže srednje klase | |
| Volvo XC40 | 1.7 |
| BMW Serije 1 | 2.0 |
| Audi Q3 | 2.0 |
| Mazda CX-5 | 2.1 |
| Mercedes EQA | 2.1 |
| Začelje niže srednje klase | |
| MG ZS EV | 3.7 |
| SsangYong Korando | 3.7 |
| Jeep Compass | 3.7 |
| Dacia Duster | 3.6 |
| Nissan Leaf | 3.4 |
Srednja klasa
Slične marke dominiraju u poretku u srednjoj klasi. Među gubitnicima ističu se pouzdani proizvođači poput Honde ili Toyote. Dobro poznata fluktuirajuća kvaliteta obrade kobna je za Tesla Model 3. Testere je razočarao i novi Mercedes C-klase, čija je kvaliteta materijala (ocjena 2.8) bila niža od one kod prethodnika (1.25). C klasu je izvukla dobra završna obrada.
| Top 5 srednje klase | |
| Audi A4/A5 | 1.2 |
| BMW Serije 3/4 | 1.3 |
| Porsche Macan | 1.3 |
| Mercedes EQC/GLC | 1.4 |
| Volvo V60 | 1.4 |
| Začelje srednje klase | |
| Honda CR-V | 3.0 |
| Tesla Model 3 | 2.8 |
| Subaru Outback/Forester | 2.7 |
| Toyota RAV4/Suzuki Across | 2.7 |
| Mitsubishi Outlander | 2.7 |
Viša klasa
Inženjeri ADAC-a istaknuli su da visoka cijena nije nužno jamstvo visoke kvalitete. Toyota također opet ima iznenađujuće loše rezultate. Mercedes, s druge strane, i ovdje blista ravnopravno s Porscheom i BMW-om.
| Top 5 više klase | |
| Porsche Panamera/Taycan | 1.0 |
| BMW Serije 5/7 | 1.1 |
| Mercedes E klasa | 1.1 |
| Audi Q7 | 1.1 |
| Volvo XC90 | 1.1 |
| Začelje više klase | |
| Toyota Highlander | 3.1 |
| Volkswagen T6.1 | 3.1 |
| Ford Mustang | 3.0 |
| Chevy Camaro | 2.8 |
| Toyota Camry | 2.6 |





