Poprilično su veliki gubici energije bezinskih i dizelskih motora, a to se uglavnom odnosi na toplinsku energiju. No ni električni automobili nisu bez gubitaka. Električni motori mnogo su efikasniji, ali problemi se javljaju pri punjenju. Potrošnja električnih automobila ne sastoji se samo od električne energije koju vozilo troši na pogon vozila tijekom vožnje. Također, morate uračunati i takozvane gubitke pri punjenju, odnosno električnu energiju koja se plaća prilikom punjenja, ali ne dolazi do baterije automobila. Upravo taj gubitak nije isti kod svih vozila.
Stručnjaci iz Austrijskog autokluba (ÖAMTC) analizirali su četiri modela vozila, a rezultat je pokazao da gubici pri punjenju električnih automobila mogu iznositi i do deset posto. Gubici pri punjenju javljaju se na različitim točkama u lancu između stanice za punjenje, kabela za punjenje i vozila, a većina se gubi prilikom pretvaranja izmjenične struje iz mreže u istosmjernu iz baterije. Prema studiji, to je jedan od razloga zašto su cijene na istosmjernim punionicama u javnom sektoru obično više od onih na izmjeničnim punionicama. Operateri punionica na istosmjernu struju bi u konačnici gubitke od konverzije prenijeli na krajnjeg kupca kroz višu cijenu.
Prilikom punjenja izmjeničnom strujom na zidnoj kutiji ili na stanici za punjenje izmjenične struje u javnom sektoru, potrebna konverzija odvija se samo u vozilu, u takozvanom on-board punjaču (OBC). Prema studiji, ti gubici pretvorbe u OBC-u iznosili su oko sedam do devet posto, ovisno o kvaliteti i učinkovitosti punjača vozila. Kada bi uzeli u obzir cijeli lanac gubitaka u procesu, studija pokazuje da postoje gubici punjenja od oko deset posto kada se puni izmjeničnom strujom.
Kod punjenja izmjeničnom strujom Peugeot je pretrpio najveći postotak gubitaka punjenja, 4,59 kWh čini 9,92 posto. Hyundai je izgubio 8,79 posto (6,68 kWh), VW 8,25 posto (4,84 kWh) dok je punjenje Tesla Modela 3 bilo najučinkovitije s gubitkom od 6,69 posto (na 4,84 kWh). Hyundai je ukupno bio najučinkovitiji kada je riječ o punjenju istosmjernom strujom. Gubitak na strani punionice bio je 5,66%, a automobila 0,41%. Tesla je ovdje bio drugi sa 6,09% odnosno 0,46%, VW treći s više s 8,07% na strani mreže i 2,55% na strani automobila, a Peugeot je i ovdje bio posljednji s izgubljenih 9,02% na stanici za punjenje i 3,56% u samom automobilu.