CarExpert je imao priliku razgovarati s Hyundaijevim izvršnim tehničkim savjetnikom Albertom Biermannom. Biermanna su pitali o budućnosti motora s unutarnjim izgaranjem, a odgovor je bio poprilično iznenađenje.
– Nastavljamo sa sljedećim razinama motora s unutarnjim sagorijevanjem i pripremama za strože emisije ispušnih plinova. Nemamo drugog izbora. Mislim, mi ne odustajemo od motora s unutarnjim izgaranjem, mi smo globalni igrač. U nekoliko regija nema dostupne infrastrukture za električna vozila.
Ovo je situacija o kojoj smo mnogo puta govorili – nije svaka regija u svijetu spremna za EV revoluciju i stopa usvajanja električnih vozila uvelike varira od zemlje do zemlje. Ako neke države u SAD-u i neke zemlje u Europi i Aziji ulažu milijarde u EV infrastrukturu, postoje druge zemlje i čitave regije koje još nisu ni počele graditi punionice.
Sve dok automobili na baterije ne postanu pristupačniji i upotrebljiviji, Hyundai će doista nastaviti raditi na motorima s unutarnjim sagorijevanjem. Hyundai očigledno razvija i novu generaciju motora za Europu, koji će ispuniti stroge Euro 7 norme.