Novi igrači se pridružuju autoindustriji, uključujući velik broj kineskih proizvođača, od kojih su se neki odlučili proširiti na tržište Europe i SAD-a. Trebaju li se europski proizvođači zabrinuti zbog ove nove i brojne konkurencije? Kina ima sve važniju ulogu u prodaji električnih automobila na starom kontinentu. Prema podacima Jato Dynamicsa (globalni dobavljač automobilske poslovne inteligencije), od početka godine do kolovoza čak 19% električnih vozila registriranih u Europi proizvedeno je u Kini. Azijska država već je za petama Njemačkoj, koja ima 22% udjela.
Paris Motor Show bit će primjer promjena. Kineski BYD će izložiti tri modela koja će prodavati u Europi, a također kineski MG puno očekuje od kompaktnog modela MG4, koji se cijenom natječe čak i s električnim automobilima manjim od njega. S druge strane, opet kineski NIO i Xpeng također su krenuli u osvajanje europskog tržišta sa svojim vozilima.
Za sada, većina električnih automobila koji se prodaju s oznakom Made in China su brendovi poput Tesle, koji, prema podacima Jato Dynamicsa, predstavljaju polovicu europskog uvoza iz Kine. Još jedan model povećava brojke prodaje kineskih vozila a to je Dacia Spring, koja se u Kini proizvodi za cijeli svijet i čijih je 30.000 jedinica naručeno tijekom prve polovice 2022.