S dolaskom zimskog vremena mijenjaju se i gume, a u u najtežim uvjetima u prednosti su vozači koji imaju određeni tip guma. U zimskim uvjetima sa snijegom i ledom najbolje prolazi kombinacije s najmanjom dopuštenom veličinom kotača i najmanjom širinom gume za vozilo, piše Njemački autoklub (AVD). Time se smanjuje kontaktna površina guma s asfaltom, a i količina snijega ili vode koju gume moraju istisnuti. Jednostavna fizika, zar ne? To također dovodi do smanjene sklonosti akvaplaningu. Još jedna prednost u usporedbi sa širokim niskoprofilnim gumama – u zavojima će vozilo teže krenuti u proklizavanje što je veći bočni rub gume. Ako vozilo počne proklizavati, to se ne događa iznenada, već lagano kreće pa je cijeli proces lakše kontrolirati. Doduše, na suhim cestama uske su gume inferiornije u odnosu na široke, što se posebno vidi na putu kočenja. Ovdje je ključno područje kontakta gume i vrijedi pravilo – što više materijala na cesti, to bolje.
Ako vozite po snijegu i ledu, trebali biste povećati tlak u gumama za 0,2 bara u odnosu na vrijednost koju preporučuje proizvođač vozila. Povećani tlak dodatno otvara lamelni profil zimskih guma, što pogoduje prianjanju guma i samočišćenju profila. Na snijegu to ne samo da pozitivno utječe na pogon i kočenje, već i na ponašanje pri upravljanju. S druge strane, ako je površina ceste uglavnom suha ili mokra, najbolji izbor je tlak u gumama koji preporučuje proizvođač.