Direktor Stellantisa tijelima Europske unije: Uvedite više carine na kineske automobile!

Kineski brendovi već čine 5 posto europskog tržišta električnih vozila

Autoindustrija se mijenja svakodnevno, a često smo pisali o strahu europskih proizvođača od kineskih proizvođača automobila. Radna snaga je tamo jeftinija, troškovi proizvodnje su niži, sirovine su povoljnija, a sve to rezultira jeftinijim vozilima. Kineski proizvođači automobila trebali bi podlijegati istim tarifama kada izvoze svoje automobile u Europu kao i europski brendovi kada izvoze svoje automobile u Kinu, rekao je direktor automobilskog koncerna Stellantis Carlos Tavares. Prvi čovjek koncerna u kojem su Peugeot, Fiat, Jeep…, rekao je da kineski brendovi moraju plaćati carine od 10 posto za uvoz automobila u Europsku uniju, dok europski proizvođači automobila plaćaju carine između 15 posto i 25 posto za uvoz automobila proizvedenih u Europi u Kinu.

Kineski brendovi kao što su Nio, BYD, MG, Great Wall i Polestar sve su više prisutni u Europi sa svojim konkurentnim električnim vozilima. Kineski brendovi čine 5 posto europskog tržišta električnih vozila, navodi se u izvještaju koje je u ponedjeljak objavila ekološka lobistička skupina Transport & Environment.

Tavares tvrdi da je nepoznato jesu li kineski proizvođači postavili niže cijene svojih proizvoda s ciljem da zagospodare tržištem i da kasnije korigiraju cijene, odnosno povise ih…