Požar u automobilu je jedan od najvećih problema s kojim se vozač može suočiti. Požari u električnim automobilima rijetko se mogu vidjeti, ali privlače veliku pozornost zbog toga jer je rezultat obično dugotrajna kamijska reakcija koju je teško ugasiti. Većina njih počinje od pregrijavanja ili problema s unutarnjom baterijom, a šire se obično tako brzo da je često već prekasno dok vatrogasci dođu. Međutim, čini se da su ovom problemu odbrojani dani zahvaljujući patentu koji je Audi upravo predstavio, sustavu protiv požara koji djeluje brzo kako bi spriječio daljnju štetu.
U električnim automobilima, borba protiv plamena je od male koristi jer gotovo 100% vremena požar proizlazi iz problema u bateriji. Zato su inženjeri Audija upravo prijavili patent za unutarnji sustav gašenja. Složeno rješenje, ali u isto vrijeme toliko logično da je vrlo teško razumjeti kako o njemu ranije nije razmišljano. Sastoji se od nekoliko elemenata od kojih su glavni detektor dima i sama oprema za gašenje, kao i razne servisne cijevi.
Detektor dima i temperature bit će prva sigurnosna barijera. Kada senzori utvrde prisutnost dima i višak temperature baterije, izdat će upozorenje koje će aktivirati aparat za gašenje požara. Audi je odlučio ne koristiti vodu za gašenje izbijanja požara, već aparat za gašenje suhim prahom koji guši plamen jer ne koristi kisik s kojim bi se nastavilo širenje požara. Dakle, brzo i učinkovito. Vozač će primiti upozorenje o požaru i automobil će se sigurno zaustaviti kako bi vozač mogao nazvati vlasti.
Trenutačno je prijavljen samo patent, premda ne bi bilo iznenađujuće da se konačno uvede kao bitan element u sljedećim električnim modelima. Na kraju dana, dobrobiti koje može donijeti predstavljaju značajnu prednost u odnosu na rizike koje sa sobom nosi neuključivanje.