Kao najveći proizvođač automobila u Europi, Volkswagen rijetko donosi velike strateške zaokrete pa je pomalo iznenađujuće djelovala odluka da će s novom platformom Golfa 8 i električnog ID.3 funkcije u kokpitu biti potpuno digitalizirane. Umjesto tipki, pojavila su se polja na dodir na upravljaču, klima uređajem se više nije moglo upravljati rotirajućim komandama, već samo klizačima na dodir (ili glasovnom funkcijom). Imao je Volkswagen i problema s novim softverom, a očigledno se u digitalizaciji otišlo predaleko pa se sada stvari vraćaju na početak.
Sada bi sve trebalo biti drugačije, najavio je šef marke VW Thomas Schäfer. Vraćaju se prave tipke i kotačići te jasniji izbornici, prenosi kfz-betrieb. VW trenutno radi na većim zaslonima, boljem korisničkom vođenju u izbornicima infotainment sustava – i povratku pravih gumba na upravljačima. Novi sustav upravljanja funkcijama bit će dostupan već s redizajnom Golfa i ID.3 te na novim izdanjima Tiguana i Passata. Od nove/stare tehnologije u kabini velike koriste imat će i marke poput Škode i Seata, koje su također slijedile Volkswagenovu softversko/kadrovsku avanturu.