Čini se da ništa ne može zaustaviti dominaciju SUV-ova na tržištu. Prisutni u svim klasama, a kupci ih naprosto obožavaju pa, na primjer, najprodavaniji Volkswagenov automobil u Europi nije više Golf nego T-Roc. Ono što mnogim kupcima SUV-ova nije poznato, a nameće se jednostavnom logikom – održavanje tih vozila je skuplje. Barem zbog jedne važne komponente – guma!
Prema istraživanju koju je proveo Euromaster, španjolska mreža servisa, gume SUV-ova troše se do 30% brže u usporedbi s kompaktima, malim gradskim automobilima, odnosno usporednim vozilima u istim klasama. Ako konvencionalno vozilo mijenja gume u prosjeku nakon 48 mjeseci, SUV-ovi završavaju kod vulkanizera nakon 34 mjeseca.
Pojačano trošenje lako je objasniti jer SUV-ovi u imaju veću masu od vozila u istoj klasi. Na primjer, mali SUV-ovi su i do 100 kg teži od malih gradskih automobila. To je glavni razlog za trošenje guma, a ima ih još, odnosno tiču se razloga zbog kojih kupujete SUV-ove. S njima ćete nekad i na teren i nerijetko ćete ih više opteretiti. Sve to utječe na trošenje guma.