Kinezi (brzo) dolaze: Objavljeno je kada će Europa uvoziti više automobila nego što ih izvozi!

Prošle godine europski proizvođači automobila izvezli su samo 35.000 električnih vozila iz Kine u Europu, ove godine vjerojatno će to biti 66.000
O tome da su radna mjesta u europskoj autoindustriji ugrožena piše se naveliko. S električnom tranzicijom mnoge komponente neće više biti potrebne, a to se prije svega odnosi na kompleksne motore s unutarnjim sagorijevanjem. Drugi je problem div s istoka, odnosno Kina, koja sve agresivnije ulaže u autoindustriju i sprema se pokoriti svjetska tržišta. Čak i europski proizvođači hrle tamo jer su troškovi proizvodnje niži, a i na izvoru su najnovije tehnologije baterija.Prema studiji PwC-a, Europa se nalazi pod sve većim pritiskom, s potencijalno ozbiljnim posljedicama.

Proizvođači su sada suočeni s izuzetno oštrom konkurencijom iz Kine, a konzultantska tvrtka PwC najavljuje da će Europa uvoziti više automobila nego što će izvoziti već od 2025. godine. Dok kineski proizvođači prodaju sve više električnih vozila u Europi, i europski i američki proizvođači sve više premještaju svoju proizvodnju električnih vozila u Kinu.

Prošle godine europski proizvođači automobila izvezli su samo 35.000 električnih vozila iz Kine u Europu (primjer je Dacia Spring Electric, koja se proizvodi u Kini), ove godine vjerojatno će to biti 66.000. U tri godine u Europi bi se moglo prodati gotovo 800.000 automobila kineske proizvodnje, od čega oko 330.000 iz kineskih pogona europskih automobilskih kompanija.