Nama koji pamtimo dovoljno dugo, čini se da su reklame za automobila bile daleko zanimljivije u nekim prošlim vremena nego danas, kada se sve svodi na nekoliko mladih i lijepih ljudi, koji imaju vječni osmjeh na licu dok voze uglancane automobile ulicama metropola. Jedna od najboljih reklama iz nekih drugih vremena je ona za Citroën Visu GTi, mali gradski automobil s atmosferskim motorom od 1,6 l i 105 KS (kasnije 115 KS).
Citroën je te 1985. godine doslovno odlučio lansirati svoj automobil s nosača zrakoplova. U ovom slučaju bio je to francuski nosač Clemencau. Prvo je s njega poletio tadašnji vojni mlažnjak Super Etendard, a potom je katapultirana i Visa GTi. Za potrebe reklame obična Visa nije mogla biti katapultirana s nosača jer bi se raspala zbog momenta i ubrzanja katapulta. Nijedan model vozila ne bi izdržao takve sile. Zbog toga je u automobil nasuta obilna porcija betona i tek s takvim ojačanjem Visa GTi je katapultirana.