Kočiona tekućina odlazi u povijest? U proizvodnju idu prve ‘suhe’ kočnice na stražnjim kotačima!

Ideja je da u bliskoj budućnosti Continetal napreduje do razine FBS 3, kada cijeli kočioni sustav ne bi koristio kočionu tekućinu

Njemački proizvođač dijelova za autoindustriju Continental ima novi sustav kočnica, a već sad je skupio ukuono dvije milijarde dolara narudžbi. Sustav je planiran za proizvodnju 2025. godine, a prvi kupac je proizvođač automobila iz SAD-a. Continental će svojim kupcima omogućiti ugradn ju Future Brake Systema (FBS), odnosno polusuhog kočionog sustava, koji će uključivati nekoliko novih komponenti. FBS sustav kočenja koristi elektromehaničke kočnice na stražnjoj osovini koje rade “na suho”, bez kočione tekućine, dok na prednjoj osovini, kočnice kotača i dalje rade hidraulički.

Nova tehnologija također uključuje drugu generaciju brake-by-wire kočionog sustava MK C2. Uz polusuhi kočioni sustav, proizvođač automobila također je izradio Continental Air Supply, visoko integrirani sustav dovoda zraka koji se koristi u kombinaciji sa zračnim oprugama na prednjoj i stražnjoj osovini za zračni ovjes.

Continental je predstavio budućnost razvoja svojih kočnica od FBS-a 0 do FBS-a 3, a ideja je put prema potpuno suhim kočnicama na stražnjoj i prednjoj osovini. Na početku ovog plana (FBS 0) nalazi se nagrađivana, druga generacija Continentalovog kočionog sustava by-wire MK C2

Ideja je da u bliskoj budućnosti Continetal napreduje do razine FBS 3, kada cijeli kočioni sustav ne bi koristio kočionu tekućinu i mogao bi se razdvojiti na module. Sve to znači manje prostora, nižu masu, a i manje zagađenja.