Dugo se najavljivalo da će Mazda vratiti Wankelov motor, ali onda je neko vrijeme nastalo zatišje. Sve dosad kada je objavljaeno da će rotacijski motor poslužiti kao range extender u električnom MX-30. Osim debija početkom sljedeće godine malo toga je poznato, odnosno nema informacija o snazi i veličini spremnika goriva, odnosno produžetku dometa. Zna se samo jedno – rotacijski motor radit će konstantnom brzinom kako bi, očigledno, omogućio najbolju ekonomičnost.
MX-30 je odličan automobil koji ima samo jednu manu, a to je domet od samo 161 kilometra, zimi još i manje… Jasno je da mu treba nešto što će osigurati malo duža putovanja, a sad je to i dobio i to u formi koja je u vozačima Mazda iz prošlosti jmačila mnogo uzbuđenja.
Mazda Cosmo debitirala je na sajmu automobila u Tokiju 1964. kao prvi model tvrtke s Wankelovim motorom, a Mazda je ovaj tip motora razvila i za NSU. Modeli poput RX-3 i RX-7 učinili su Wankelov motor poznatim i legendarnim, uz sve svoje mane, poput visoke potrošnje goriva. Bit će zanimljivo vidjeti kako je Mazda riješila taj problem.